domingo, 17 de abril de 2011

Beautiful Mess

Sisley


Las nuevas campañas de moda son muy predecibles: Modelos desprolijas, con su pelo y maquillaje corrido, mostrando una actitud de rock, grunge y fiesta.  

The new “it” campaign it’s very predictable: Models with messed up hair make up and clothes, showing a rock, grunge and party attitude



Las publicidades han estado íntimamente relacionados con el sexo y rock & roll desde que la publicidad y el marketing se convirtieron en un gran negocio.
El sexo, las drogas y el rock se ajustan a casi todos los productos en la industria de la moda, la razón es porque a todos nos gusta al menos uno de ellos eventualmente. Representan la libertad, juventud, rebeldía y deseo.
  
Advertising, sex and rock & rolll have been tied together since publicity and marketing became a big business.
Sex, drugs and rock & roll adjust to almost every product in fashion industry, because eventually we all like at least one of them. They represent freedom, youth, rebelliousness and desire.



Complot




Agyness Deyn - Moussy


LTM cree que hay un montón de patrones de mala conducta que terminan en grandes ventas. ¿Por qué? ¡Asumámoslo! Es mucho más entretenido ver a una celebrity descontrolada que a una aburrida.
Por lo tanto no es ninguna sorpresa que las publicidades sigan la gran exposición mediática, después de todo es lo que queremos ver.   
  
LTM thinks that there are a lot of pattern of bad behavior that will end up in big sales. Why? Let’s face it!, it’s more interesting to see a messed up celebrity than a bored one.
So…it’s not surprising that ads follow the big media exposed, after all it’s what we all want to see


Rock & Republic
   

Kate Moss tiene talento, una cara exquisita y es una modelo única. Después de que el Daily Mirror publicó las fotos donde parecía consumir unas líneas de cocaína durante una grabación de Babyshambles todos esperamos que la carrera de Kate se derrumbara, pero para Kate Moss toda prensa es buena prensa. Su popularidad creció y duplico sus ingresos anuales.
Por lo contrario J.LO era una bomba sexy, sus amores eran gran parte de su marketing, luego de que se caso en el 2004 con Marc Anthony, ¿adivinen? Sus ventas cayeron.

Kate Moss has talent, unique face, and she is one of kind model. After the Daily Mirror ran front page and inside photos that seemed to show Moss snorting several lines of cocaine at a Babyshambles recording session, we all expected her career to be over, but for Kate Moss every press is good press and her popularity renewed doubling her annual income.
On the other hand J.LO was a sex bomb, her affairs were a big part of her marketing, after she and Marc Anthony exchange vows on 2004, guess what? Their albums sales decreased.

Kosiuko

Kate Moss para Longchamp

Los escándalos generan atención, prensa, voyerismo, interés, exposición y cuáles son los impactos que una marca está constantemente buscando? Exactamente los mismos…  

Scandals generate attention; press, voyeurism, interest, spotlight and which are the impacts that a brand is constantly looking for?  Exactly that...

2 comentarios:

  1. Hello, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the favor”.
    I am trying to find things to improve my site!I suppose its ok to use some of your ideas!
    !
    Feel free to surf my web blog http://start.com.my

    ResponderEliminar